L'Ajuntament de Sant Joan d'Alacant va presentar en roda de premsa la sisena edició del 'Tapaporte' i la segona edició del ja popular 'Shopping Tour'. Ambdues campanyes es duran a terme del 22 de març al 24 de juny, oferint nombroses ofertes en hostaleria i tot tipus de sectors comercials.
Així, “Sant Joan d'Alacant m'enamora, el seu Tapaporte també” és l'eslògan que continua enguany per a promocionar aquesta iniciativa comercial al costat dels innombrables serveis que ofereix el municipi. En el cas del 'Tapaporte, el consumidor haurà de completar una cartilla amb 20 segells diferents, els quals podrà aconseguir en qualsevol dels 52 bars i restaurants participants. Al preu de 2€ aquests establiments serviran una canya o refresc al costat d'una tapa. Amb la consumició, el client té dret a un encuny en la seua cartilla.
Enguany amb una novetat solidària, i és que podran adquirir la consumició al preu d'1'5€ els qui presenten la demanda d'ocupació del Servef (DARDE). Una vegada aconseguits vint encunys diferents, caldrà afegir el veredicte sobre quin ha sigut la millor tapa i dipositar aquesta cartilla en l'Agència de Desenvolupament Local (Plaça d'Espanya, 1). Els 50 primers a completar aquests passos rebran una samarreta. A més, s'entrarà en el sorteig de 40 sopars per a dues persones.
Aprofitant aquest període que actua com un fort reclam per als visitants, es continua amb una altra atractiva idea amb la qual potenciar el consum en la localitat i que consistent en una ruta de compres. Així, coincidint amb aquest període i per a aconseguir la sinergia entre els diferents sectors comercials, es duu a terme la segona edició del reeixit i ja popular 'Shopping Tour'.
A aquesta campanya comercial s'han adherit 124 establiments de diferents sectors com l'alimentació, activitats sanitàries, bricolatge, sanitaris, electricitat, cafeteries, clíniques veterinàries i perruqueríes canines, confiteries i fleques, dietètica i nutrició, floristeries, fotografia, informàtica, joieries, moda, calçat i complements, moda esportiva i gimnasos, moda infantil i accessoris, mobles i moda de llar, òptiques, ludotecas i llaminadures, perruqueríes i salons d'estètica, productes de perfumeria i estètica, pubs, tallers mecànics, videoclubs i vinotecas.
Cada comerç o empresa participant ofereix un regal del seu negoci per al sorteig final que es realitzarà entre els clients que, en el període estipulat, acrediten haver realitzat 10 compres en 10 establiments diferents dels integrants en la iniciativa. El sistema serà anar afegint a la targeta 'Shopping Tour' un adhesiu numerat que cada comerç facilitarà quan s'haja fet la compra.