Valencià

Contingut de les propostes

Segons l'informe fet públic per aquest Ajuntament, les principals preocupacions de les persones que han participat fins a la data es refereixen principalment a la mobilitat: el pas per als vianants de determinades artèries d'aquesta localitat, els reductors de velocitat, el major augment de la vigilància dels estacionaments indeguts, entre uns altres, són els continguts que sumen un major nombre d'entrades. A elles caldria afegir les preguntes interessant-se pel funcionament del nou servei de préstecs de bicicletes.

La preocupació pels espais i serveis comuns es manifesta així mateix en les aportacions referides als parcs. En aquest sentit es fan noves propostes de mobiliari i jocs infantils. És cridanera l'atenció que posa la ciutadania en la conservació i manteniment d'arbres i altres plantacions que adornen els carrers i jardins de Sant Joan.

Asfaltat, contenidors de reciclatge, neteja viària, són les següents en nombre d'entrades però el llistat s'amplia amb nombroses propostes i consultes de temàtica diversa: des de la persona que s'interessa pel patrimoni cultural a aquella que pregunta pels tràmits necessaris per contreure matrimoni civil.

Temps de resposta

Així mateix l'informe recull altres aspectes del funcionament d'aquest servei. L'Ajuntament de Sant Joan s'ha compromès a respondre en un termini de 20 dies hàbils. De les 73 entrades registrades en aquest primer mes 43 han estat respostes en un interval de 0 a 10 dies, cap ha estat resposta fora de termini. Tampoc es registra cap proposta o consulta rebutjades.

El més actiu de la Comunitat Valenciana en el seu primer mes de llançament

Finalitza l'informe amb una comparativa, en el nivell autonòmic, dels municipis més actius durant el primer mes de funcionament d'aquesta eina proporcionada per la Generalitat Valenciana. Els municipis de Paterna, amb 18 entrades durant el primer mes, i Alcoi amb 26, acompanyen a Sant Joan, amb 73 entrades, en el rànquing dels més dinàmics.