L´ ajuntament de Sant Joan d'Alacant presenta la cinquena edició del 'Tapaporte'. Enguany, la popular i reeixida campanya de promoció de l'hostaleria local ve acompanyada pel 'Shopping Tour', una altra iniciativa comercial paral·lela en la qual s'implica a tot tipus d'establiments.
“Sant Joan d'Alacant m'enamora, el seu Tapaporte també” és l'eslògan escollit per a aquesta cinquena edició que continua amb les mateixes bases. El consumidor haurà de completar una cartilla amb 20 segells diferents, els quals podrà aconseguir en qualsevol dels 52 bars i restaurants participants. Al preu de 2€ aquests establiments serviran una canya o refresc al costat d'una tapa. Amb la consumició, el client té dret a un encuny en la seua cartilla.
Una vegada aconseguits vint encunys diferents, haurà d'afegir el seu veredicte sobre quin ha sigut la millor tapa i dipositar aquesta cartilla en l'Agència de Desenvolupament Local (C/Canyaret, 24). Els 52 primers a completar aquests passos rebran un premi directe d'un val de 10€ per a consumir en els bars i restaurants participants. A més, s'entrarà en el sorteig de 52 sopars per a dues persones en dites locals.
“Sant Joan d'Alacant m'enamora, el seu Tapaporte també” és l'eslògan escollit per a aquesta cinquena edició que continua amb les mateixes bases. El consumidor haurà de completar una cartilla amb 20 segells diferents, els quals podrà aconseguir en qualsevol dels 52 bars i restaurants participants. Al preu de 2€ aquests establiments serviran una canya o refresc al costat d'una tapa. Amb la consumició, el client té dret a un encuny en la seua cartilla.
Una vegada aconseguits vint encunys diferents, haurà d'afegir el seu veredicte sobre quin ha sigut la millor tapa i dipositar aquesta cartilla en l'Agència de Desenvolupament Local (C/Canyaret, 24). Els 52 primers a completar aquests passos rebran un premi directe d'un val de 10€ per a consumir en els bars i restaurants participants. A més, s'entrarà en el sorteig de 52 sopars per a dues persones en dites locals.
Aprofitant aquest període que actua com un fort reclam per als visitants, s'engega a més una nova i atractiva promoció per a dinamitzar el consum en la nostra localitat, consistent en una ruta de compres. Així, coincidint amb el període del *Tapaporte i per a aconseguir la sinergia entre els diferents sectors comercials, s'implanta en paral·lel aquesta iniciativa que adopta el títol de '*Shopping Tour'.
A aquesta campanya comercial s'han adherit 110 establiments de diferents sectors com l'alimentació, activitats sanitàries, bricolatge, sanitaris, electricitat, cafeteries, clíniques veterinàries i perruqueríes caninas, confiteries i fleques, dietètica i nutrició, floristeries, fotografia, informàtica, joieries, moda, calçat i complements, moda esportiva i gimnasos, moda infantil i accessoris, mobles i moda de llar, òptiques, ludotecas i llaminadures, perruqueríes i salons d'estètica, productes de perfumeria i estètica, pubs, tallers mecànics, videoclubs i vinotecas.
Cada comerç o empresa participant ofereix un regal del seu negoci per al sorteig final que es realitzarà entre els clients que, en el període estipulat, acrediten haver realitzat 10 compres en 10 establiments diferents dels integrants en la iniciativa. El sistema serà anar afegint a la targeta 'Shopping Tour' un adhesiu numerat que cada comerç facilitarà quan s'haja fet la compra.
Aquest període comercial tindrà la seua clausura amb una divertida festa en la plaça Maisonnave, el 24 de juny, a les 11 hores, on es realitzaran tots els sorteigs, a més d'altres atractives activitats
A aquesta campanya comercial s'han adherit 110 establiments de diferents sectors com l'alimentació, activitats sanitàries, bricolatge, sanitaris, electricitat, cafeteries, clíniques veterinàries i perruqueríes caninas, confiteries i fleques, dietètica i nutrició, floristeries, fotografia, informàtica, joieries, moda, calçat i complements, moda esportiva i gimnasos, moda infantil i accessoris, mobles i moda de llar, òptiques, ludotecas i llaminadures, perruqueríes i salons d'estètica, productes de perfumeria i estètica, pubs, tallers mecànics, videoclubs i vinotecas.
Cada comerç o empresa participant ofereix un regal del seu negoci per al sorteig final que es realitzarà entre els clients que, en el període estipulat, acrediten haver realitzat 10 compres en 10 establiments diferents dels integrants en la iniciativa. El sistema serà anar afegint a la targeta 'Shopping Tour' un adhesiu numerat que cada comerç facilitarà quan s'haja fet la compra.
Aquest període comercial tindrà la seua clausura amb una divertida festa en la plaça Maisonnave, el 24 de juny, a les 11 hores, on es realitzaran tots els sorteigs, a més d'altres atractives activitats