omac-m  omac-h   
 

 

S'INFORMA QUE AQUESTES OFICINES MUNICIPALS DES DE L'1 DE JUNY FINS Al 30 DE SETEMBRE DE 2023, L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLICO SERÀ DE 09.00 A 14.00 HORES; L'EXPEDICIÓ DE TORNS FINALITZARÀ A LES 13.30 HORES, COINCIDINT AMB AQUEST HORARI D'ESTIU.

 


ES RECORDA QUE, D'ACORD AMB L'ART. 14.2 DE LA LLEI 39/2015, D'1 D'OCTUBRE, DE PROCEDIMENT ADMINISTRATIU COMÚ DE LES AAPP, LES PERSONES JURÍDIQUES TENEN OBLIGACIÓ DE RELACIONAR-SE ELECTRÒNICAMENT AMB L'AJUNTAMENT. 


RELACIÓ  DE TRÀMITS PER DEPARTAMENTS

En aquest apartat de TRAMITACIONS, disposa de tots els tràmits de l'Ajuntament, distribuïts per Departaments, perquè vosté li'ls puga descarregar a la seua casa i portar-los presencialment ja emplenats i amb la documentació requerida, la qual apareix descrita en cada tràmit, al Registre Municipal de l'Ajuntament (Plaza de l'Església, 2), estalviant-se així temps.  

NOTA IMPORTANT DE FUNCIONAMENT:  Per al correcte emplenament dels formularis, haurà de guardar la instància en el seu ordinador i després emplenar-la, (no fer-ho directament obrint la des de la pàgina web i emplenant la directament des del navegador, ja que poden produir-se errors en el seu emplenament).


NOTA: Totes aquestes tramitacions estan disponibles en la SEU electrònica, des d'on podrà realitzar la seua tramitació fàcilment, a qualsevol hora del dia, sense necessitat de desplaçar-se a l'Ajuntament.

Les tramitacions es troben distribuïdes per departaments, de la mateixa manera que es troben en aquesta secció, perquè els siguen de fàcil localització.

Requisits per a poder tramitar des de la SEU:

  • Accedir a la SEU amb navegador: google-chrome, o Mozilla–Firefox, (aquests navegadors no li donaran problemes a l'hora d'aportació de la documentació).
  • Disposar de Certificat Digital, DNI-electrònic o Clau-pin.

COMUNICACIÓ: 

- Tant en SEU com en WEB, disposa del servei de PAGAMENT-EN LÍNIA, perquè puga realitzar el pagament de les taxes còmodament, sense desplaçaments.

- Disposa en l'OMAC de l'Ajuntament, del Servei d'expedició de CERTIFICAT DIGITAL, de dilluns a divendres, en horari d'oficina, (de 09:00 a 14:00H) SENSE CITA PRÈVIA


 

Alcaldia

  • Sol·licitud realització de Matrimoni Civil (Descarregar
  • Formulari de Queixes i Suggeriments (Descarregar
  • Sol·licitud Presentació al Càrrec de Jutge de Pau substitut de Sant Joan d'Alacant (Descarregar)

Arxiu:

  • Sol·licitud Accés a l'Arxiu Municipal (Descarregar)

ASSOCIACIONS:

- REGISTRE D'ENTITATS D'INTERÈS MUNICIPAL (REIM):


- SUBVENCIÓ NOMINATIVA:

  • Sol·licitud subvenció (Descarregar) (NOTA: haurà d'acompanyar-la amb l'ANNEX I i ANNEX II i Memòria Valorativa)
  • Sol·licitud justificació (Descarregar) (NOTA: haurà d'acompanyar-la amb l'ANNEX I, ANNEX II, ANNEX III, ANNEX III-A i ANNEX IV)
  1. ANNEX I: Declaració Responsable sobre obligació de pagament de les obligacions tributàries (Hisenda Local i Estatal) (Descarregar)
  2. ANNEX II: Declaració Responsable de no estar culpable en les prohibicions de l'art. 13 de la Llei General de Subvencions per a obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora(Descarregar)
  3. ANNEX III: Memòria Econòmica justificativa de Subvencions (Descarregar)
  4. ANNEX III-A: Documents que s'adjunten com a justificació de la subvenció (Descarregar)
  5. ANNEX IV: Memòria justificativa del programa subvencionat (Descarregar)

CEMENTERI:

  • Sol·licitud de Transmissió de Titularitat de Concessió Administrativa - INTERVIUS - (Descarregar)
  • Sol·licitud de Transmissió de Titularitat de Concessió Administrativa - MORTIS CAUSA - (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Inhumació i altres serveis simultanis (Sense mediar concessió administrativa de sepultura per tindre-la ja concedida).(Descarregar
  • Altres sol·licituds de Serveis Municipals de Cementeri (Llicència de làpida o ornaments, Llicència d'obra menor, Expedició de certificacions, Cessió o reversió a l'Ajuntament, Qualsevol altra sol·licitud relacionada amb el Cementeri Municipal que no figure en altres models). (Descarregar
  • Sol·licitud de Concessió Administrativa de Drets Funeraris. (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Exhumació i trasllat (Descarregar)

Comerç:

Contratació:

ANNEX XXIII. CONDICIONS RELATIVES A la PARTICIPACIÓ DELS LICITADORS MITJANÇANT LA PLATAFORMA DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA

Cultura:

  • Sol·licitud de Targeta d'Accés a la Sala d'Estudis Municipal (Descarregar)  NOTA: DE MOMENT AQUESTA TRAMITACIÓ ESTÀ DESCONNECTADA PER NO ESTAR EN ÚS ACTUALMENT.
  • Sol·licitud Inscripció Tallers Culturals (Descarregar)

Educació:

  • Sol·licitud Programa Conciliació de la vida familiar i laboral (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Ajudes per a l'adquisició de llibres o material curricular dirigida a l'alumnat de SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL (Descarregar)
  • Sol·licitud d'ajudes per al menjador escolar en centres públics del Municipi (Descarregar)
  • Sol·licitud matriculació formació de persones adultes (FPA) (Descarregar

ESPORTS:

  • Sol·licitud Accés al Campament de Pasqua a FONTES (CASTALLA) 2023 (Descarregar) 

ESTADISTICA:

GESTIÓ TRIBUTÀRIA 

JOVENTUT :

  • Sol.licitud Carnet Jove (Descarregar)
  • Solicitud Talleres de Verano  (Descargar)  Instrucciones para rellenar la solicitud de Inscripción en Talleres de Verano de Juventud (Descargar)

OBERTURES I SERVEIS GENERALS:

  •  LLEI 14/2010 ESPECTACLES PÚBLICS
  • Declaració responsable Art. 9 (Descarregar
  • Comunicació prèvia a l'obertura Art. 9 (Descarregar
  • Sol·licitud autorització activitat Art. 10 (Descarregar
  • Notificació prèvia a l'obertura Art. 10 (Descarregar
  • Comunicació prèvia a la comprovació Art. 10 (Descarregar
  • Comunicació canvie titularitat activitat (Descarregar)
  • Comunicació de subrogació d'expedient administratiu d'obertura mitjançant declaració responsable o obertura mitjançant autorització o comunicació prèvia d'obertura d'ambdues (Descarregar)
  • Art. 17. Declaració responsable per a instal·lacions eventuals, portàtils o desmuntables (Descarregar)  Model de Certificació del Segur de Responsabilitat Civil: (Descarregar)
  • Declaració Responsable per a Sol·licitud d'Autorització de celebracions populars en espais Públics que NO requerisquen d'Instal·lacions Eventuals, Portàtils o Desmuntables. (Descarregar
  • LLEI 6/2014 DE PREVENCIÓ, QUALITAT I CONTROL AMBIENTAL D'ACTIVITATS. (COMUNITAT VALENCIANA)
  • Sol·licitud de Llicència Ambiental (Descarregar
  • Comunicació i posada en funcionament d'una instal·lació o activitat sotmesa a llicència ambiental (Descarregar
  • Declaració responsable ambiental (Descarregar)
  • Comunicació d'activitats innòcues (Descarregar
  • Comunicació canvie titularitat activitat (Descarregar
  • LLEI 12/2012 MESURES URGENTS DE LIBERALITZACIÓ DEL COMERÇ I DETERMINATS SERVEIS.

OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA:

  • Sol·licitud Aprofitament Especial del Domini Públic Local - Taules i Cadires (Descarregar) OBLIGATORI acompanyar de la Certificació de l'assegurança de Responsabilitat Civil (Descarregar)
  • Sol·licitud Venda Ambulant - Romiatge Sant Faç 2018 (sense venda de productes alimentosos) (Descarregar)
  • Sol·licitud Venda Ambulant - Romiatge Sant Faç 2018 (amb venda de productes alimentosos)  (Descarregar)
  • Declaració Responsable per a la Venda no Sedentària Festes Patronals (venda productes no alimentació) (Descarregar
  • Declaració Responsable per a la Venda no Sedentària Festes Patronals (venda productes  alimentació)  (Descarregar

NOTA: Sol·licitud de guals: en cas d'existir gual exterior i gual interior, s'haurà de sol·licitar el gual en recinte tancat.    

  • Aprofitament Especial de Domini Públic Local - SOL·LICITUD DE GUAL EN RECINTES TANCATS - ( Descarregar )
  • Aprofitament Especial de Domini Públic Local - SOL·LICITUD DE GUAL EN RECINTES NO TANCATS - ( Descarregar )
  • Sol·licitud de Canvi de Titularitat de Llicència Municipal de Gual (Descarregar)
  • Sol·licitud de Baixa de Llicència Municipal de Gual (Descarregar)
  • Sol·licitud Posats de Vendes en Festes ( Descarregar )
  • Sol·licitud d'Autorització per a instal·lació de taules informatives, repartiment de publicitat, stands, etc... en la Via Pública (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Autorització per a instal·lació de taules informatives, repartiment de publicitat, stands, etc... en la Via Pública - PARTITS POLÍTICS - (Descarregar
  • Sol·licitud d'Ocupació de la Via Pública: mudances, descàrrega de gas, etc....(Excepte contenidors d'obres, rases o qualsevol altre tema relacionat amb obres, que ho trobarà en la secció d'obres) SENSE TALL DE CARRER   (Descarregar
  • NOTA: MODEL DE SEGUR DE RESPONSABILITAT CIVIL (Descarregar)

 

Participació Ciutadana:

PERSONAL:

POLICIA LOCAL: 

  • Sol·licitud d'Ocupació de la Via Pública: mudances, descàrrega de gas, etc.... AMB TALL DE CARRER (Descarregar)  
  • Sol·licitud de Canvi de Domicili DGT ( Descarregar ) (NOTA: Si desitja realitzar aquest tràmit a través d'Internet, haurà de dirigir-se a la Seu Electrònica de la DGT: https://sede.dgt.gob.es/es/vehiculos/ ). Si desitja anar presencialment amb la documentació, haurà de sol·licitar cita prèvia telefonant al 060.
  • Declaració Responsable per a l'ús d'Articles Pirotècnics (Descarregar
  • Sol·licitud  tarjeta d'armes 4ª categoría ( Descarregar
  • Al·legacions / Recurs de Reposició (Descarregar)
  • Sol·licitud Informe d'Atestats per Accident de trànsit. (Descarregar
  • Sol·licitud de baixa de vehicle abandonat  (Descarregar

POLIESPORTIU: 

  • Sol·licitud de Soci del Poliesportiu (Descarregar)
  • Sol·licitud Anul·lació de Reserva/s (Descarregar)
  • Formulari de Queixes / Suggeriments (Descarregar)
  • Domiciliació Bancària de Taxes i Preus Públics (Descarregar)
  • Sol·licitud Devolució d'Ingressos (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Alta de Tercer i Modificació de Dades Bancàries (Descarregar)
  • Sol·licitud de Baixa de Soci (Descarregar)
  • Sol·licitud de Reservesd'Instal·lacions (Descarregar)

REGISTRE:

 SANITAT:

Secretaria:

  • Dret d'Accés a Informació Pública. (Descarregar)
  • Servei de Notificació per Compareixença Electrònica (Descarregar)

Serveis Jurídics i Patrimoni:

  •  Sol·licitud de Reclamació de Responsabilitat Patrimonial (Descarregar)

SERVEIS SOCIALS:

  • Sol·licitud de Targeta d'Estacionament per a vehicles que transporten persones amb mobilitat reduïda (Descarregar
  • Sol·licitud Targeta - BONO OR - (Descarregar
  • Sol·licitud d'Informe Municipal d'adequació de l'habitatge per a la reagrupació familiar / renovació d'Autorització de residència. (Descarregar)
  • Sol·licitud d'Informe d'Arrelament Social (Descarregar)
  • Sol·licitud Convocatòria Extraordinària d'Ajudes Directes per al pagament de Subministraments Energètics (LLUM, AIGUA I GAS) 2023 (Descarregar) 
  • Sol·licitud Informe/Certificat d'Exclusió/Vulnerabilitat (Descarregar)

TRESORERIA:

  • Sol·licitud d'Alta de Tercer. Dades Bancàries Proveïdors (Descarregar
  • Domiciliació bancària de taxes i preus públics (Descarregar
  • Sol·licitud ajornament - fraccionament de deutes (Descarregar

 

URBANISME

 

  1. Circular informativa nº 1 - Llicències provisionals obres i usos (Descarregar)

  2. Circular informativa nº 2 - Descripció georreferenciada de parcel·les (Descarregar)

  3. Circular informativa nº 4 - Presentació en suport digital projectes tècnics. (Descarregar)

2.- RELACIÓ DE PROCEDIMENTS I FORMULARIS (Descarregar)

  • ART. 19.- Sol·licitud Informació Urbanística (Descarregar) 
  • ART. 20 i 21.- Cèdula de Garantia Urbanística (Descarregar) 
  • ART. 22 (63 i 106).- Sol·licitud d'Informe/Certificat de Compatibilitat Urbanística per a exercici d'Activitats de qualsevol índole (Descarregar) 
  • ART. (26 a 29).- Declaració Responsable de la primera ocupació i successives d'habitatges. (Descarregar) - ANEXO II (Descargar)
  • ART. 30.- Declaració Responsable per a obres: Esteses elèctriques, telefònics, antenes i reparació conduccions en subsòl (en sòl urbà i que no afecten al domini públic)  (Descarregar)  
  • Art. 30 I 33 .s) Sol·licitud de Llicència per a obres que afecten al Domini Públic Municipal: Esteses elèctriques, telefònics, conduccions en el subsòl, rebaixe vorada voreres. (Descarregar
  • ART.  31.-Declaració Responsable o Llicencia obres que afecten a l'estructura, a l'aspecte exterior o interior -SENSE AMPLIACIÓ NI NOVA PLANTA- (AMB PROJECTE TÈCNIC) (Descarregar
  • ART. 32.- Declaració Responsable o Llicència obres de mera reforma / manteniment - SENSE ALTERACIÓ ESTRUCTURAL - (Descarregar)
  • ART. 37.- Sol·licitud de Llicència Municipal en sòl no urbanitzable (Descarregar) 
  • ART. 41-1.- Sol·licitud de Llicència Municipal: Obres de nova planta, ampliació o demolició (Descarregar
  • ART. 41-2.- Comunicació Prèvia a l'inici d'obres de nova planta, ampliació o demolició (Descarregar
  • ART. 42.- Sol·licitud de Llicència Municipal de canvi d'ús (Descarregar) 
  • ART. 43.- Sol·licitud de Llicència Municipal d'usos i obres provisionals (Descarregar)
  • ART. 45.- Sol·licitud de Llicència de parcel·lació o divisió de terrenys, o declaración de la seua innecessarietat (Descarregar) 
  • ART. 46.- Sol·licitud d'Informe Ambiental i Llicència Municipal para tala d'arbres (Descarregar) 
  • ART. 47.- Sol·licitud de Llicència Municipal d'obres d'urbanització i comunicació inicie d'obres (Descarregar)
  • ART. 48.- Sol·licitud de Llicència Municipal d'intervenció (EDIFICIS CATALOGATS) (Descarregar)
  • ART. 49.- Sol·licitud de Llicència Municipal per a altres actuacions urbanístiques estables (Descarregar)
  • "Document d'Inversió": per a activitats que requerisquen execució d'obres, per a l'obtenció de l'autorització urbanística amb caràcter previ i independent de l'autorització per a l'activitat. (Descarregar)
  • Declaració Responsable Tècnics Competents (Descarregar

3.-OCUPACIÓ VIA PÚBLICA PER OBRES

  • Sol·licitud de Gual - GUAL TEMPORAL PER OBRES (Descarregar
  • Sol.licitud Ocupació de la Via Pública PER OBRES: Contenidors, bastides, vehicles articulats, grues, plataformes..... - SENSE TALL DE CARRER - (Descarregar)
  • Sol.licitud Ocupació de la Via Pública PER OBRES: Contenidors, bastides, vehicles articulats, grues, plataformes..... - AMB TALL DE CARRER - (Descarregar

4- ALTRES TRÀMITS URBANISME

  • Sol·licitud d'Escomesa de Clavegueram (Descarregar) 
  • Sol·licitud d'Aigua Potable (Descarregar) 
  • Sol·licitud de Certificat de distàncies (Descarregar)
  • Sol·licitud ajornament bonificació ICIO (Descarregar
  • Denúncia sobre l'estat de conservació dels solars (Descarregar)