PROGRAMA XARXALLIBRES DE TEXT DE LA COMUNITAT VALENCIANA |
Creació d'un banc de llibres per part de l'Ajuntament, finançat conjuntament amb Diputació i la Generalitat, que comprendrà:
- Llibres de text en format imprés.
- Materials curriculars.
- Llibres de text digitals susceptibles de ser reutilitzats.
Requisits que han de complir els sol·licitants |
Estar empadronats en el municipi de Sant Joan d'Alacant i cursar estudis en els centres públics i privats concertats de la Comunitat, en els nivells següents:
- Educació Primària.
- Educació Especial.
- Educació Secundària Obligatòria,
- Formació Professional Bàsica.
Import de l’Ajuda |
Curs escolar 2015/2016
Any 2015: fins a 100 €
La quantitat que l'Ajuntament abonarà en la primera fase serà inferior a 100€ si la Generalitat o Diputació no han aportat al programa la seua part de finançament.
Any 2016: fins a 100€ (sempre que s'entreguen els llibres al centre escolar en bon estat)
L'incompliment d'estes obligacions impedirà participar en el programa en el pròxim curs.
Que he de presentar |
La documentació a presentar és la següent:
1.- Imprés de sol·licitud en dos exemplars que es podrà descarregar en la pàgina Web de la Conselleria d'Educació, Investigació i Esport (http://www.cece.Gva.es/xarxallibres/inicio.htm) així com en la pàgina Web de l'Ajuntament de Sant Joan d'Alacant (http://www.santjoandalacant.es) o arreplegant-se en la Regidoria d'Educació en Plaça de l'esglesia, 5.
En cas de més d'un fill s'ha de presentar una sol·licitud per cada u.
En la sol·licitud haurà de constar com a requisit indispensable el número d'identificació de l'alumne (NIA) que serà facilitat pel centre escolar.
En l'apartat de “Dades del Centre”, en el quadro destinat a “Denominació” haurà de constar a més el curs en què alumne/a estiga escolaritzat en el curs escolar 2015/2016.
La sol·licitud haurà de ser omplida en els 2 exemplars (PER A L'ADMINISTRACIÓ I PER A L'INTERESSAT)
2.- Original y fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant (pare, mare o tutor)
3.- Original y fotocòpia del Llibre de Família on figuren el sol·licitant i l'alumne o document que acredite la seua tutoria.
4.- En el cas d'adquisició de llibres directament pel beneficiari, s'aportarà factura original corresponent al 2015 que haurà d'incloure NIF i denominació del proveïdor, núm. de factura, data, direcció, relació nominal de productes adquirits amb preu unitari i IVA inclòs així com nom del pare/mare/tutor i de l'alumne/a.
5.- Imprés de manteniment a tercers omplit pel titular i segellat pel banc que es pot descarregar en la pàgina web municipal en l'apartat de Tresoreria així com obtindre en les dependències de la Regidoria d'Educació.
Per a poder omplir degudament les sol·licituds, els codis dels centres educatius on estiguen escolaritzats els alumnes són els següents:
CENTRE EDUCATIU |
CODI |
CEIP LO ROMERO |
03010636 |
CEIP RAJOLETES |
03009348 |
CEIP CRISTO DE LA PAZ |
03008162 |
IES LLOIXA |
03010429 |
IES GARCIA BERLANGA |
03010478 |
NUESTRA SRA. DEL CARMEN |
03008174 |
Quan ho sol·licite |
DIES |
CURSOS |
14, 15, 16, 17 y 18 DE DECEMBRE |
1º Y 2º Curs Educació Primaria |
21, 22, 23 DE DICIEMBRE y 11, 12 DE GENER |
3º Y 4º Curs Educació Primaria |
13, 14, 15, 18 Y 19 DE GENER |
5º Y 6º Curs Educació Primaria |
20, 21, 22, 25 Y 26 DE GENER |
1º Y 2º ESO |
27,28, 29 DE GENER Y 1, 2 DE FEBRER |
3º Y 4 ESO Y FPB |
On presente la sol·licitud |
La sol·licitud junt amb la documentació requerida es presentarà en les oficines municipals en Registre General en la Plaça de l'Esglèsia núm. 2 en horari de 7,30 a 14,30 hores.
Que obligacions tinc |
.-Els que senet sol·licitants es comprometen a la firma de la sol·licitud a complir íntegre d'estes bases i quanta normativa establisca l'Administració Pública pel que fa al Programa “Xarxa LLibres”. Per a això:
- Ompliran i entregaran els annexos i documentació que es determinen, en la forma, lloc i termini estipulat en les presents Bases.
i) Esmenar els defectes de forma i contingut en la documentació requerida.
2.- Els participants en el programa que resulten beneficiaris hauran de complir les obligacions següents:
a) al finalitzar el curs escolar 2015/2016, en el període que es convinga, entregar, en bon estat d'ús complets i sense ruptures, els llibres de text i el material curricular pel que es rep l'ajuda, en el centre educatiu on l'alumne/a estava matriculat en el moment de tramitar la sol·licitud.
b) Acceptar i sotmetre's a les indicacions de qui recepcione el material o llibres perquè estos puguen ser reutilitzats en el banc de llibres.
c) Comunicar a l'Ajuntament de Sant Joan d'Alcant l'obtenció d'ajudes o subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol Administració o entitat publica o privada.
d) Procurar donar un ús adequat i cuidadós dels llibres de text i material curricular amb la finalitat d'entregar-los al finalitzar el curs escolar i que formen part del banc de llibres que serà propietat de l'Ajuntament i serà custodiat i gestionat pels centres educatius del municipi.