26 i 27 d'Octubre de 2016
CENTRE MUNICIPAL DE MAJORS "SALVADOR GOSALBEZ ALBEROLA " - Aula 2 C/ San Miguel de Tarassona, 16
De 15:00h a 17:00h
Els consumidors en l'actualitat no solament es fixen en el preu del producte, sinó també en la vivència que ofereix durant la seua adquisició i al llarg del seu consum, és a dir, si el producte o servei brinda una experiència agradable i el client s'identifica amb aquesta.
Partint de la idea que el client constantment està percebent colors, formes, percepcions auditives, olfactòries, tàctils i visuals, cada vegada més empreses integren accions de màrqueting sensorial a les seues estratègies de comunicació, des de les seues campanyes publicitàries fins a les experiències en el punt de venda, ja siga amb el so, la llum o la interacció virtual, aconseguint que el consumidor visca una experiència agradable, s'identifique i reconega la marca.
Dirigit a: Comerciants, emprats de comerç i emprenedors del sector comercial minorista
- La vista com a element base.
- El so com a motivador de compra.
- L'olfacte com a recordatori primari.
- El gust, aqueix gran aliat.
- Toc la nostra qualitat i gaudi.
INSCRIPCIÓ ONLINE : FORMULARI