Concejalía
Valencià

PROGRAMA XARXALLIBRES DE TEXT DE LA  COMUNITAT VALENCIANA

 

Creació d'un banc de llibres per part de l'Ajuntament, finançat conjuntament amb Diputació i la Generalitat, que comprendrà:

 

-       Llibres de text en format imprés.

-       Materials curriculars.

-       Llibres de text digitals susceptibles de ser reutilitzats.

 

Requisits que han de complir els sol·licitants

 

Estar empadronats en el municipi de Sant Joan d'Alacant i cursar estudis en els centres públics i privats concertats de la Comunitat, en els nivells següents:

 

-       Educació Primària.

-       Educació Especial.

-       Educació Secundària Obligatòria,

-       Formació Professional Bàsica.

 

Import de l’Ajuda

 

Curs escolar 2015/2016

Any 2015: fins a 100 €

La quantitat que l'Ajuntament abonarà en la primera fase serà inferior a 100€ si la Generalitat o Diputació no han aportat al programa la seua part de finançament.

Any 2016: fins a 100€  (sempre que s'entreguen els llibres al centre escolar en bon estat)

L'incompliment d'estes obligacions impedirà participar en el programa en el pròxim curs.

 

 

Que he de presentar

 

  La documentació a presentar és la següent:

 

         1.- Imprés de sol·licitud en dos exemplars que es podrà descarregar en la pàgina Web de la Conselleria d'Educació, Investigació i Esport (http://www.cece.Gva.es/xarxallibres/inicio.htm) així com en la pàgina Web de l'Ajuntament de Sant Joan d'Alacant (http://www.santjoandalacant.es) o arreplegant-se en la Regidoria d'Educació en Plaça de l'esglesia, 5.

 

         En cas de més d'un fill s'ha de presentar una sol·licitud per cada u.

 

         En la sol·licitud haurà de constar com a requisit indispensable el  número d'identificació de l'alumne (NIA) que serà facilitat pel centre escolar.

 

En l'apartat de “Dades del Centre”, en el quadro destinat a “Denominació” haurà de constar a més el curs en què alumne/a estiga escolaritzat en el curs escolar 2015/2016.

 

La sol·licitud haurà de ser omplida en els 2 exemplars (PER A L'ADMINISTRACIÓ I PER A L'INTERESSAT)

 

         2.-  Original y fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant (pare, mare o tutor)

 

         3.- Original y fotocòpia del Llibre de Família on figuren el sol·licitant i l'alumne o document que acredite la seua tutoria.

 

         4.-  En el cas d'adquisició de llibres directament pel beneficiari, s'aportarà factura original corresponent al 2015 que haurà d'incloure  NIF i denominació del proveïdor, núm. de factura, data, direcció, relació nominal de productes adquirits amb preu unitari i IVA inclòs així com nom del pare/mare/tutor i de l'alumne/a.

 

           5.- Imprés de manteniment a tercers omplit pel titular i segellat pel banc que es pot descarregar en la pàgina web municipal en l'apartat de Tresoreria així com obtindre en les dependències de la Regidoria d'Educació.

 

 

Per a poder omplir degudament les sol·licituds, els codis dels centres educatius on estiguen escolaritzats els alumnes són els següents:

 

 

CENTRE EDUCATIU

 

CODI

 

CEIP LO ROMERO

 

03010636

 

CEIP RAJOLETES

 

03009348

 

CEIP CRISTO DE LA PAZ

 

03008162

 

IES LLOIXA

 

03010429

 

IES GARCIA BERLANGA

 

03010478

 

NUESTRA SRA. DEL CARMEN

 

03008174

 

 

Quan ho  sol·licite

 

 

DIES

CURSOS

 

14, 15, 16, 17 y 18 DE DECEMBRE

 

1º Y 2º Curs Educació Primaria

 

21, 22, 23 DE DICIEMBRE y 11, 12 DE GENER

 

3º Y 4º Curs Educació Primaria

 

13, 14,  15, 18 Y 19 DE GENER

 

5º Y 6º Curs Educació Primaria

 

20, 21, 22, 25 Y 26  DE GENER

 

1º Y 2º ESO

 

27,28, 29 DE GENER Y 1, 2 DE FEBRER

 

3º Y 4 ESO Y FPB

 

 

On presente  la sol·licitud

 

La sol·licitud junt amb la documentació requerida es presentarà en les oficines municipals en Registre General en la Plaça de l'Esglèsia núm. 2 en horari de 7,30 a 14,30 hores.

 

 

 

Que obligacions tinc

 

.-Els que senet sol·licitants es comprometen a la firma de la sol·licitud a complir íntegre d'estes bases i quanta normativa establisca l'Administració Pública pel que fa al Programa “Xarxa LLibres”. Per a això:

 

-       Ompliran i entregaran els annexos i documentació que es determinen, en la forma, lloc i termini estipulat en les presents Bases.

 

i)       Esmenar els defectes de forma i contingut en la documentació requerida.

 

2.- Els participants en el programa que resulten beneficiaris hauran de complir les obligacions següents:

 

a) al finalitzar el curs escolar 2015/2016, en el període que es convinga, entregar, en bon estat d'ús complets i sense ruptures, els llibres de text i el material curricular pel que es rep l'ajuda, en el centre educatiu on l'alumne/a estava matriculat en el moment de tramitar la sol·licitud.

 

b)    Acceptar i sotmetre's a les indicacions de qui recepcione el material o llibres perquè estos puguen ser reutilitzats en el banc de llibres.

 

c)      Comunicar a l'Ajuntament de Sant Joan d'Alcant l'obtenció d'ajudes o subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol Administració o entitat publica o privada.

 

d)    Procurar donar un ús adequat i cuidadós dels llibres de text i material curricular amb la finalitat d'entregar-los al finalitzar el curs escolar i que formen part del banc de llibres que serà propietat de l'Ajuntament i serà custodiat i gestionat pels centres educatius del municipi.